יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

למה בעצם כדאי לרכוש אביזרי מין?

 אם אתה לבד בבית או מעוניין לשחק עם  צעצועי המין וזו יכולה להיות חוויה מאוד מעניינת. עם זאת, אתה לא צריך תמיד להתחיל עם אביזר מין נועז במיוחד אתה צריך להתמקד יותר בבחירה של אובייקט קטן כגון אזיקים או רוקט פוקט כדי להרגיש את החוויה הראשונית של השמוש באביזר סקס,לאחר מכן ובהדרגה ניתן להגיע לשימוש של אביזרי סקס"כבדים"יותר כגון הויברטורים המשוכללים.

. אם אתם מודאגים לגבי הקניה של פריטים כאלה, כדאי לשלב שותף או חבר טוב כדי להבין איזה סוג של פריטים עשויים להיות בעלי עניין . צריך לזכור כי קניית צעצוע מין צריך להיות כיף ולא מביך וזאת במיוחד לאור הידיעה כי מעל 60% מהאנשים משתמשים או השתמשו באביזרי מין רק שהם לא אוהבים לדבר על זה. צעצועי מין זמינים כדי לתבל את היחסים או לעזור לך  כאשר אתה בין יחסים וזקוק לקצת עזרה מינית.

, בעת בחירת הפריטים שלך, הקפד לרכוש משהו(כי יש פונקציות מרובות)שמתאים לך מכיוון שאתה מכיר בצורה הכי טובה את הגוף שלך ואת מה שאתה רוצה וזאת יכולה להיות חוויה נפלאה, וגם שווה את הכסף. .נוסף כמו המין השני יכולה לעיתים 

 אתה לא צריך להיות ביישן מדי לגבי הרכישה הראשונה שלך.בזמנים אלו יש הרבה יותר פתיחות לאביזרי מין  לכן, אל תתבייש מדי ואל תגביל את עצמך,תמיד תזכור כי אם אתה לא תפנק את עצמך אז מי כן??.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה