יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

חנות סקס קטנה ומטריפה

כשאת חושבת על חנות סקס מה הדבר הראשון שעולה לך בראש ? אני שואלת מכיון שהשאלה הזו הופנתה אלי בדיוק לפני שנה ותשובתי היתה שאני רואה בעיני דמותי חנות סקס באיזה פסאז' תל אביבי מסריח משתן של חתולים /שיכורים ועם איזה מוכר מבוגר עם צבע שיער בז' וכו', ביום שישי האחרון העזתי ונכנסתי לחנות סקס קטנה באמצע תל-אביב שגרמה לי לשכוח את כל מה שאני יודעת על חנויות סקס, נכנסתי לחנות אמרתי שלום יפה ומאחר שאף אחד לא ענה לי התקדמתי פנימה ושאלתי "יש כאן משהוא"? "רק רגע"ענה לי קול של גבר, המתנתי בסבלנות ומהחדר האחורי יצא בחור נאה עד נאה מאד שנראה שבדיוק כמו אחרי חדר כושר, "באתי להתעניין בויברטור למתחילות" אמרתי לו ולפני שסיימתי לאמר יצאה מאותו מקום שהוא יצא רק לפני חמש דקות עלם החמודות הוא נופף לה לשלום ושמתי לב שהיא החזיקה ביד שקית קטנה שממנה ביצבץ ויברטור די גדול "אפשר לשאול איזה ויברטור היא לקחה?" העלם שלח את ידו למדף והוציא ויברטור מדהים ביופיו "הוא עושה הכל "אמר ,"מסתובב, רוטט ועם גודל מרשים"ואם תשווה אותו לדבר האמיתי?" הקשתי עליו,"הוא יותר טוב" תשאלי את האחרונה שיצאה היא ביקשה לנסות אותו באופן אישי" "יש את השרות הזה של בדיקה?" האוירה התחילה להתחמם..."
לאחר הנסוי את חייבת לקנות את הויברטור "אנחנו מציעים שרות VIP רק ללקוחות חמודות "תסגור את החנות" עניתי בהחלטיות גמורה, בינתיים העלם שם סוללות ונכנסנו לחדר האחורי שם יצא לי ליבדוק ולהשוות בין ויברטור משוכלל לויברטור אנושי ,עד עצם היום הזה לא נתקלתי בחנות סקס שמציעה שרות מושלם כזה, האנושי הכניס אותי לאווירה ואת העבודה הקשה האנושי נתן לויברטור לעשות מיותר לציין שהצלחתי לגמור יותר מפעם אחת אבל את הסיום של הפרק המדהים הזה עשה העלם במו איברו "550 ש''ח" ענה כששאלתי כמה עולה התענוג, האמת שהיה שווה כל אגורה ומהיום החלטתי שפעם בחודש אני משדרגת את הויברטור שלי בתנאי שהאנושי יהיה גם בסביבה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה