יום שני, 24 בינואר 2011

חגיגת יום ההולדת שלי

חגיגת יום ההולדת שלי היא בעצם ארוע רב ימים שאני מקפידה לחגוג בכל שנה עם ארבעה פרטנרים שונים,ואל תשאלו למה קבלו זאת כעובדה מוגמרת! בחגיגת יום ההולדת שלי אני משתפת את אביזרי המין שלי יחד עם הפרטנרים המזדמנים (וכמוהם יש לי יותר ממאה שרשומים בזכרון הטלפון שלי...אתם יודעים עם השנים הרשימה מתרחבת) אני מתחילה בחגיגות יום אחד לפני יום ההולדת ובשביל היום הזה אני בוחרת את הבחור הכי עדין וסימפטי שאני יכולה לחשוב עליו ובוחרת לי במקביל את האביזר מין הכי עדין (בדרך כלל זה הרוקט פוקט) ומעבירה את הלילה בעינוג של חתולה מאוהבת ועדינה. ביום ההולדת עצמו אני בוחרת את הבחור הכי אגרסיבי (ותמיד יש לי כמה במלאי בעיקר בשל העובדה שכל השנה הם מקבלים התעלמות מופגנת וביום ההולדת אני משתחררת עליהם...) ביום המיוחד שלי אני לוקחת את ג'רי שהוא ויברטור משוכלל ומאסיבי ומשלבת אותו עם חימום מראש של האגרסיבי, בלילה הזה אני נרדמת כמו תינוקת... ביום השלישי אני בוחרת לי דילדו ענק ומתחילה לשחזר לעצמי את שני הערבים הקודמים. ביום האחרון לחגיגות אני עושה את מה שאני לא מעזה בדרך כלל וזה נכנס לתוך התחום הכואב אך מענג והוא התחום האנאלי ביום הזה אני מזמינה את אלכס (מתקן מכונות הכביסה המוכשר שלי) שיש לו בדיוק את הגודל המתאים לשימוש בגלקסיית החור השחור אני לוקחת את הדילדו שלי ויד עם ויברטור הוא עושה שם עבודת חפירות רגועה אך נעימה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה